- Menu BIP
- Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice
- Zamówienia publiczne
- Przetargi
Przetarg nieograniczony - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Pakosławice.
Pakosławice, 10.07.2013 rok
ZOSiP 5.1/PN/2013
ZAWIADOMIENIE (OGŁOSZENIE)
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Nr sprawy ZOSIP 1/PN/2013 „Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Pakosławice”
Działając na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. tekst jedn. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. ul. 1 Maja 1, 49-200 Brzeg
Uzasadnienie wyboru: Oferta Wykonawcy spełnia warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest najkorzystniejsza według kryterium oceny ofert, jakim była cena 100 % - oferta jest z najniższą ceną.
1. W prowadzonym postępowaniu złożono 3 oferty:
1.1. Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o., ul. 1 Maja 1, 49-200 Brzeg
Liczba pkt. w kryterium oceny ofert cena 100% - 100 punktów.
1.2. Przewozy Autokarowe „Otmuchów” Tadeusz Szewczuk, 48-385 Otmuchów,
ul. Konopnickiej 10
Liczba pkt. w kryterium oceny ofert cena 100% - 98 punktów
1.3. Veolia Transport Sp. Z O.O. siedziba: ul. Dąbrowskiego 8/24, 87-100 Toruń, Oddział w Prudniku, ul. Kościuszki 74, 48-200 Prudnik
Liczba pkt. w kryterium oceny ofert cena 100% - 97 punktów
Kierownik Zamawiającego
Mariusz Kosecki
Ogłoszenie zostało zamieszczone
na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
data zamieszczenia 10.07.2013 rok.
Data usunięcia ………………………………..
Ogłoszenie o wyborze ofert - dowóz uczniów do szkół.pdf (54,21KB)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pakosławice: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Pakosławice.
Ogłoszenie zostało zamieszczone: w Biuletynie Zamówień Publicznych pod numerem ogłoszenia: 128695 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Pakosławice; data zamieszczenia 01.07.2013 r. oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego; data zamieszczenia 01.07.2013 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice , 48-314 Pakosławice, woj. opolskie, tel. 077 4356083, faks 077 4357614.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Pakosławice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dowóz wraz z odwozem uczniów do szkół podstawowych, przedszkola i gimnazjum z terenu Gminy Pakosławice na wyznaczonych trasach. 2. Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły, przedszkola w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach. 3. Trasa obejmuje przywiezienie uczniów do szkół oraz odwiezienie ze szkół. Wyjazd z Goszowic około godz. 7:05 przez Smolice, Biechów, Godkowice, Słupice, Nowaki, Bykowice, Korzękwice, Frączków, Goszowice, Pakosławice, Reńska Wieś, Goszowice, Frączków - ostatni przystanek godzina około 8:05. Powrót po zajęciach lekcyjnych - wyjazd z Goszowic około godz. 14:30 przejazd przez Reńska Wieś, Pakosławice, Goszowice, Frączków, Korzękwice, Nowaki, Słupice, Godkowice, Biechów, Smolice, Goszowice - koniec trasy godzina około 15:30. Trasa ma około 70 km (łącznie przejazd poranny i popołudniowy). 4. Dowóz i odwóz odbywać się będzie w dniach nauczania. 5. W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze szkół i przedszkola dostosowując godziny do organizacji pracy szkoły i przedszkola. 6. W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy dostosowując trasy do organizacji pracy szkoły, przedszkola oraz liczby dzieci..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca ma złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca ma złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca będzie dysponował co najmniej jednym autobusem do przewozu osób z ilością miejsc siedzących minimum 53 oraz Wykonawca ma złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca ma złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca ma złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ ), oświadczenie wykonawcy, że dysponuje co najmniej jednym autobusem do przewozu osób z ilością miejsc siedzących minimum 53 (załącznik nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin dowozu i odwozu ze szkół i przedszkola dostosowując godziny do organizacji pracy szkoły i przedszkola oraz liczby dzieci. 2. W trakcie roku szkolnego Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy dostosowując trasy do organizacji pracy szkoły, przedszkola oraz liczby dzieci. 3. Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn organizacyjnych istnieje taka potrzeba dla prawidłowego wykonania Umowy. 4. Nastąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5. Zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, epidemie, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizacje umowy; 6. W trakcie realizacji umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany rozliczania się z Wykonawcą za realizacje przedmiotu umowy z wynagrodzenia za jeden kilometr przejechanej trasy wynikającej ze złożonej przez Wykonawcę oferty na wynagrodzenie za bilety miesięczne dla uczniów i przedszkolaków. Zmiana sposobu rozliczana się z Wykonawcą jest możliwa, jeżeli zmiana ta jest korzystna finansowo dla Zamawiającego. 7. Zamawiający po zmianie sposobu rozliczania z Wykonawcą, o którym mowa w ust. 6 może dokonać zmiany sposobu rozliczania z płatności za bilety miesięczne na rozliczanie za jeden km przejechanej trasy, jeżeli zmiana taka jest korzystna finansowo dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice, 48-314 Pakosławice 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice, 48-314 Pakosławice 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Kierownik Zamawiającego
Mariusz Kosecki
01.07.2013 rok
Ogłoszenie - Dowóz uczniów do szkół.doc (56,50KB)