Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - dostawa pelletu październik- grudzień 2025

Pakosławice, 2025-09-23

Zamawiający: Gmina Pakosławice 

                          Reńska Wieś 1

                          48-314 Pakosławice

                          NIP 7532433192

 

Odbiorca:  Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice

                    Pakosławice 2a

                    48-314 Pakosławice

 

Zapytanie ofertowe

 

Gmina Pakosławice-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice zaprasza do złożenia oferty na dostawę pelletu w terminie październik-grudzień 2025 o następujących warunkach: 

  • dostawa pelletu w ilości 60 ton do Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice  w lokalizacjach:  
    1. Prusinowice ul. Szkolna 9, 
    2. Pakosławice 2a, 
    3. Goszowice 5, 
    4. Frączków 2;
  • długość do 40 mm;
  • średnica do 8 mm;
  • wartość opałowa min. 18 000 kJ/kg;
  • wilgotność max. 8%;
  • zawartość popiołu max. 0,5%;
  • opakowanie jednostkowe 15 kg;
  • dostawy towaru będą realizowane partiami na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia takiego zamówienia;
  • ewentualny koszt rozładunku powinien być wyodrębniony w ofercie cenowej lub oferta powinna zawierać informację, iż nie obejmuje usługi rozładunku;
  • przed podpisaniem umowy wybrany oferent może zostać zobowiązany do dostarczenia na własny koszt próbki w ilości ustalonej z Zamawiającym.

 

Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie zgodności wykonawca przedłoży stosowne certyfikaty (ENPLUS A1 lub DIN PLUS) oraz badania nie starsze niż 6 miesięcy liczone od daty składania oferty.
  2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego  z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
  4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów faksu, e-maila oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

 

Złożona oferta powinna zawierać (załącznik nr 1):

  • nazwę i adres oferenta,
  • opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
  • wartość oferty (netto, brutto, stawka VAT),
  • termin ważności oferty,
  • warunki płatności,
  • szczegółowa specyfikacja oferty,
  • oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta.

 

Oferta może być przesłana faksem pod nr 77 4359133, pocztą elektroniczną na adres dyrektor@zsipo.edu.pl, pocztą tradycyjną na adres: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice, Pakosławice 2a, 48-314 Pakosławice, bądź też dostarczone osobiście.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA: 30.09.2025 do godz. 12:00

 

Do w/w zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.  

PDFzapytanie-ofertowe-pellet_X-XII 2025.pdf (165,42KB)
PDFformularz ofertowy 1.pdf (169,50KB)