Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor ds. księgowości budżetowej w Urzędzie Gminy Pakosławice
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Wójt Gminy Pakosławice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Pakosławice Reńska Wieś 1, 48-314 Pakosławice
inspektor ds. księgowości budżetowej
1. Nazwa stanowiska i wymiar etatu
Stanowisko urzędnicze: inspektor ds. księgowości budżetowej – pełny etat, miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Pakosławice.
2. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie związane z finansami i ekonomią,
- wymagany staż pracy min. 10 lat, w tym 5 lat na stanowisku związanym z księgowością,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków.
3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
- znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy z programami z pakietu MS Office,
- mile widziane opinie i referencje w poprzednich miejsc pracy,
- dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności lub wykształcenie.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
prowadzenie ewidencji księgowej budżetu Gminy Pakosławice w zakresie zgodnego z przepisami (ustawą o rachunkowości, rozporządzeniami MF , zakładowym planem kont oraz instrukcjami wewnętrznymi) prowadzenia księgowości w zakresie budżetu Gminy Pakosławice, a w szczególności,
prowadzenie ewidencji księgowej jednostki Urząd Gminy Pakosławice,
w zakresie zgodnego z przepisami (ustawą o rachunkowości, rozporządzeniami MF, zakładowym planem kont oraz instrukcjami wewnętrznymi) prowadzenia księgowości jednostki Urząd Gminy Pakosławice w zakresie dochodów i wydatków budżetowych,
wykonywanie wszelkich zadań i czynności z zakresu gospodarki finansowej zleconych przez Skarbnika Gminy
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pakosławice w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej)
- list motywacyjny
List motywacyjny i CV należy opatrzyć klauzulą:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)."
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kopie dokumentów poświadczających posiadanie kwalifikacji zawodowych (certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy),
- kopie świadectw pracy, ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku,
- kwestionariusz osobowy.
Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata imieniem i nazwiskiem.
W przypadku zatrudnienia kandydat może być w razie konieczności zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały ww. dokumentów.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Etap I.
Ofertę pracy należy składać w zamkniętych kopertach do dnia 26 czerwca 2025 roku do godz. 9.00 (decyduje data faktycznego wpływu do UG w Pakosławicach) lub przesłać na adres: Urząd Gminy Pakosławice, Reńska Wieś 1, 48-314 Pakosławice. Koperty powinny być opatrzone adresem nadawcy oraz dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. księgowości budżetowej". Dokumenty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane. Komisja powołana do zaopiniowania kandydatów, na podstawie złożonych ofert dokona oceny spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych.
Etap II
Z każdym z kandydatów spełniających wymagania niezbędne Komisja przeprowadzi, w uzgodnionym terminie rozmowę kwalifikacyjną obejmującą niezbędny sprawdzian umiejętności (w formie rozmowy kwalifikacyjnej).
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Pakosławicach, Reńska Wieś 1, 48-314 Pakosławice.
Informacje dodatkowe
Informacje na temat naboru na stanowisko można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy Pakosławice lub telefonicznie tel. 774357614.
Po zakończeniu procedury naboru, osoby, które nie zostały zatrudnione będą mogły odebrać swoje dokumenty aplikacyjne w godzinach pracy Urzędu Gminy.
Pakosławice, dnia 9 czerwca 2025 roku
Wójt Gminy Pakosławice
Adam Raczyński
Oświadczenia dla kandydata ubiegającego się o pracę.docx (14,53KB)
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE.docx (14,50KB)
LISTA KANDYDATÓW SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE.pdf (95,06KB)