Zapytanie ofertowe - dostawa pelletu w terminie październik-grudzień 2024
Pakosławice, 2024-09-27
Zamawiający: Gmina Pakosławice
Reńska Wieś 1
48-314 Pakosławice
NIP 7532433192
Odbiorca: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice
Pakosławice 2a
48-314 Pakosławice
Zapytanie ofertowe
Gmina Pakosławice-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice zaprasza do złożenia oferty na dostawę pelletu w terminie październik-grudzień 2024 o następujących warunkach:
- Dostawa pelletu w ilości 65 ton do Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice w lokalizacjach:
- Prusinowice ul. Szkolna 9,
- Pakosławice 2a,
- Goszowice 5,
- Frączków 2;
- Długość do 40 mm;
- Średnica do 8 mm;
- Wartość opałowa min. 17500 kJ/kg;
- Wilgotność max. 10%;
- Zawartość popiołu max. 0,7%;
- Opakowanie jednostkowe 15 kg;
- Dostawy towaru będą realizowane partiami na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia takiego zamówienia;
- Ewentualny koszt rozładunku powinien być wyodrębniony w ofercie cenowej lub oferta powinna zawierać informację, iż nie obejmuje usługi rozładunku;
- Przed podpisaniem umowy wybrany oferent zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt próbki w ilości ustalonej z Zamawiającym.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie zgodności wykonawca przedłoży stosowne certyfikaty (ENPLUS A1 lub DIN PLUS) oraz badania nie starsze niż 6 miesięcy liczone od daty składania oferty.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
- Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów faksu, e-maila oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Złożona oferta powinna zawierać (załącznik nr 1):
- nazwę i adres oferenta,
- opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
- wartość oferty (netto, brutto, stawka VAT),
- termin ważności oferty,
- warunki płatności,
- szczegółowa specyfikacja oferty,
- oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta.
Oferta może być przesłana faksem pod nr 77 4359133, pocztą elektroniczną na adres dyrektor@zsipo.edu.pl, pocztą tradycyjną na adres Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice, Pakosławice 2a, 48-314 Pakosławice, bądź też dostarczone osobiście.
TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA: 04.10.2024 do godz. 12:00
Do w/w zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
formularz ofertowy.doc (38,50KB)