Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - dostawa pelletu

Pakosławice, 2024-01-29

Zamawiający: Gmina Pakosławice
                          Reńska Wieś 1

                          48-314 Pakosławice

                          NIP 7532433192

Odbiorca:  Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice

                    Pakosławice 2a

                    48-314 Pakosławice

Zapytanie ofertowe

Gmina Pakosławice-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice zaprasza do złożenia oferty na dostawę pelletu w terminie luty– kwiecień 2024 o następujących warunkach:

  • Dostawa pelletu w ilości 30 ton do Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice
    w lokalizacjach: 
  1. Prusinowice ul. Szkolna 9,
  2. Pakosławice 2a,
  3. Goszowice 5,
  4. Frączków 2;
  • Długość do 40 mm;
  • Średnica do 8 mm;
  • Wartość opałowa min. 17500 kJ/kg;
  • Wilgotność max. 10%;
  • Zawartość popiołu max. 0,7%;
  • Opakowanie jednostkowe 15 kg;
  • Dostawy towaru będą realizowane partiami na pisemne lub telefoniczne zamówienie Zamawiającego,
    w terminie nie dłuższym niż 3 dni od złożenia takiego zamówienia;
  • Ewentualny koszt rozładunku powinien być wyodrębniony w ofercie cenowej lub oferta powinna zawierać informację, iż nie obejmuje usługi rozładunku;
  • Przed podpisaniem umowy wybrany oferent zobowiązuje się do dostarczenia na własny koszt próbki
    w ilości ustalonej z Zamawiającym.

Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie zgodności wykonawca przedłoży stosowne certyfikaty (ENPLUS A1 lub DIN PLUS) oraz badania nie starsze niż 6 miesięcy liczone od daty składania oferty.
  2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego
    z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
  4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów faksu, e-maila oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

 

Złożona oferta powinna zawierać (załącznik nr 1):

  • nazwę i adres oferenta,
  • opis nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym,
  • wartość oferty (netto, brutto, stawka VAT),
  • termin ważności oferty,
  • warunki płatności,
  • szczegółowa specyfikacja oferty,
  • oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta.

 

Oferta może być przesłana faksem pod nr 77 4359133, pocztą elektroniczną na adres dyrektor@zsprusinowice.edu.pl, pocztą tradycyjną na adres Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice, Pakosławice 2a, 48-314 Pakosławice, bądź też dostarczone osobiście.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA: 05.02.2024 do godz. 12:00

 

Do w/w zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych. 

 

DOCformularz ofertowy.doc (38,50KB)

 

PDFProtokół wyboru ofert.pdf (314,39KB)