Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - Wymiana instalacji CO, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice – etap 2. – hala sportowa w Szkole Podstawowej w Prusinowicach w lokalizacji Pakosławice 2a

Pakosławice, 2023-09-28

Zamawiający: Gmina Pakosławice
                          Reńska Wieś 1

                          48-314 Pakosławice

                          NIP 7532433192

 

Odbiorca: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice

                   Pakosławice 2a

                   48-314 Pakosławice

 

Zapytanie ofertowe nr 2/2023/2024

 

Gmina Pakosławice-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice zaprasza do złożenia oferty na wymianę instalacji CO, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice – etap 2. – hala sportowa w Szkole Podstawowej w Prusinowicach w lokalizacji Pakosławice 2a, o następującym zakresie:

  1. demontaż i wycięcie starej instalacji;
  2. projekt kotłowni;
  3. wykonanie nowej instalacji;
  4. montaż bufora 1000 l;
  5. montaż nowego rozdzielacza CO z grupami pompowymi i mieszaczami;
  6. montaż nowego systemu CO, zapewniającego równomierne i efektywne ogrzewania;
  7. serwis i wsparcie techniczne po zakończeniu prac.

 

Termin realizacji zadania: do końca XI 2023 r.

 

Wymagania stawiane Wykonawcy:

  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
  2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
  3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego
    z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
  4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów faksu, e-maila oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

 

Złożona oferta powinna zawierać (załącznik nr 1):

- nazwę i adres oferenta,

- opis nawiązujący do zestawienia zawartego w zapytaniu ofertowym,

- wartość oferty (netto, brutto, stawka VAT),

- termin ważności oferty,

- termin realizacji oferty,

- warunki płatności,

- szczegółowa specyfikacja oferty,

- oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta.

 

Oferta może być przesłana faksem pod nr 77 4359133, pocztą elektroniczną na adres dyrektor@zsipo.edu.pl, pocztą tradycyjną na adres Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice, Pakosławice 2a, 48-314 Pakosławice, bądź też dostarczone osobiście.

 

TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA: 6.10.2023 do godz. 12:00

 

Do w/w zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych. 

 

DOCformularz ofertowy_2-2023-2024.doc (45,50KB)

PDFProtokół wyboru ofert_2-2023-2024.pdf (270,39KB)