- Menu BIP
- Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice
- Zamówienia publiczne
- Zapytania ofertowe - ZSIPO
Zapytanie ofertowe - Wymiana palnika wraz z automatyką i zasobnikiem, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice – etap 2. – hala sportowa w Szkole Podstawowej w Prusinowicach w lokalizacji Pakosławice 2a
Pakosławice, 2023-09-28
Zamawiający: Gmina Pakosławice
Reńska Wieś 1
48-314 Pakosławice
NIP 7532433192
Odbiorca: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice
Pakosławice 2a
48-314 Pakosławice
Zapytanie ofertowe nr 1/2023/2024
Gmina Pakosławice-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice zaprasza do złożenia oferty na wymianę palnika wraz z automatyką i zasobnikiem, realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice – etap 2. – hala sportowa w Szkole Podstawowej w Prusinowicach w lokalizacji Pakosławice 2a, o następującym zakresie:
- wymiana palnika na pellet 300 kW wraz z podajnikiem zewnętrznym, zapewniającym ciągłe dostarczanie paliwa;
- wymiana zasobnika na pellet 4800 l, eliminująca konieczność częstego dozoru i uzupełniania;
- pełna automatyka i sterowanie palnikiem z aplikacją, umożliwiającą monitorowanie i sterowanie kotłem oraz pracę systemu w zmieniających się warunkach;
- optymalizacja efektywności (sonda lambda i czujnik pogodowy).
Termin realizacji zadania: do końca XI 2023 r.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
- Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego
z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, numerów faksu, e-maila oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Złożona oferta powinna zawierać (załącznik nr 1):
- nazwę i adres oferenta,
- opis nawiązujący do zestawienia zawartego w zapytaniu ofertowym,
- wartość oferty (netto, brutto, stawka VAT),
- termin ważności oferty,
- termin realizacji oferty,
- warunki płatności,
- szczegółowa specyfikacja oferty,
- oferta musi być opatrzona pieczątką firmową i podpisem oferenta.
Oferta może być przesłana faksem pod nr 77 4359133, pocztą elektroniczną na adres dyrektor@zsipo.edu.pl, pocztą tradycyjną na adres Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Gminy Pakosławice, Pakosławice 2a, 48-314 Pakosławice, bądź też dostarczone osobiście.
TERMIN SKŁADANIA OFERT UPŁYWA: 6.10.2023 do godz. 12:00
Do w/w zamówienia nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.
formularz ofertowy_1-2023-2024.doc (41,50KB)