Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Przetarg nieograniczony na wykonanie zadania „REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH w miejscowości BIECHÓW (dz. 126/2 obręb Biechów) oraz ŚMIŁOWICE (dz. nr 98 obręb Goszowice)”

RGiR.271.05.2011.ES                                                                 Reńska Wieś, 26. 07. 2012 r.

 

 

GMINA PAKOSŁAWICE
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE ZADANIA:

 
 

   „REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH:   

    - w  miejscowości   BIECHÓW   (dz. 126/2 obręb Biechów)

    - w miejscowości ŚMIŁOWICE  (dz. nr 98 obręb Goszowice)”.

          

SEKCJA I:  ZAMAWIAJĄCY
Zamawiający:                                         Gmina Pakosławice
Adres zamawiającego:                            48-314 Pakosławice
Adres do korespondencji :                      Urząd Gminy Pakosławice
                                                             Reńska Wieś 1            48-314 Pakosławice
Telefon:                               77 435 76 14
Faks:                                   77 435 76 14
Adres e-mail:                              lub
Adres strony internetowej:                    www.pakoslawice.pl
Godziny urzędowania:                           poniedziałek – piątek  700  – 1500
NIP                                753-16-34-540
REGON                            000546101
Rodzaj zamawiającego:                        Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „REMONT DRÓG WEWNĘTRZNYCH:   

    - w  miejscowości   BIECHÓW   (dz. 126/2 obręb Biechów)

    -  w miejscowości ŚMIŁOWICE  (dz. nr 98 obręb Goszowice)”.

 

2. Rodzaj zamówienia:  roboty budowlane

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

  

Zakres rzeczowy – droga w m. Biechów:

- mechaniczne wykonanie koryta wraz z zagęszczeniem         - 850m2

- podbudowa z kruszywa łamanego                                         – 850m2

- wykonanie nowych nawierzchni                                            - 850 m2

Droga w m. Śmiłowice:

-  mechaniczne   wykonanie koryta wraz z zagęszczeniem      - 260 m2                          

-  podbudowa z kruszywa łamanego                                        - 280 m2                               

- wykonanie nowych nawierzchni                                            - 250  m2          

Szczegółowy zakres robót jest ujęty w  dokumentacji projektowej – zał. nr 1  do SIWZ  

 

    4.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
    5.  Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

 

45233220-7        Roboty w zakresie nawierzchni dróg

 

  6.  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
  7.  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
  8. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania-  data zakończenia: 25 wrzesień 2012 r.
 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 

1. Informacja na temat wadium
   
Nie  dotyczy

2. Zaliczki:

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

 

3. WARUNKI  UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU  ORAZ  OPIS  SPOSOBU  DOKONYWANIA  OCENY  SPEŁNIANIA  TYCH  WARUNKÓW:

 

3.1)   Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania.

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie    

Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  1. Wiedza  i doświadczenie

Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał minimum trzy roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie dróg o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia.

  1. Potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia.      

 Wykonawca w celu  potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania

 odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

 zamówienia,  zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia wskaże

 osoby odpowiedzialne za wykonawstwo robót ( przewidzianych do pełnienia

 funkcji      kierownika budowy i robót ): branża – roboty drogowe.

  3.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

 

4. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

 

         4. 1) w zakresie wykazania   spełnienia przez Wykonawcę  warunków, o których mowa w art. 22  ust.1 ustawy oprócz   oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

-  wykaz wykonanych  robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania  

     spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w ciągu ostatnich trzech 

     lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres 

     prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  z podaniem ich rodzaju i 

     wartości, daty i  miejsca wykonania. oraz załączeniem dokumentu 

     potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki  

     budowlanej i prawidłowo ukończone,

-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności      odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności , oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami, 

       4.2)  W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie  art. 24 ust. 1 ustawy należy przedłożyć:

   - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy .

  4.3)  Dokumenty podmiotów zagranicznych

Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów,  jakich mogą żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).

 

 SEKCJA IV: PROCEDURA

  1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
  2. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
  3. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie dotyczy.
  4. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pakoslawice.pl
  5. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

      Urząd Gminy Pakosławice, pok. nr 10 (I p).

  1. Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
  2. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  3. Informacje dotyczące finansowania projektu/programu ze środków UE: nie dotyczy
  4. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 
    10 sierpnia 2012m r.   godz. 0945 miejsce:
    w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Pakosławice pokój nr 5 (sekretariat).

 

  1. Przetarg odbędzie się dnia  10 sierpnia 2012 r.  o godzinie 1000 w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Pakosławice, 48-314 Pakosławice, Reńska Wieś 1, pok. nr 2.   

  

Ogłoszenie zostało zamieszczone w biuletynie UZP, jako ogłoszenie nieobowiązkowe na druku ZP - 400 pod numerem ogłoszenia: 271894-2012     data  zamieszczenia  26.07.2012 r                                                                                                                                                   

                                                                       WÓJT

                                                                       Gminy Pakosławice
                                                                       Jarosław Nosal /…/

 

Ogłoszenie podlega publikacji na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy w Pakosławicach w zakładce BIP na następujący okres:
Data wywieszenia:
Data zdjęcia:             

 

PDFSIWZ droga Biechów i Goszowice.pdf (102,76KB)

PDFUMOWA Biechów i Śmiłowice.pdf (50,84KB)

PDFZałączniki droga Biechów i Śmiłowice.pdf (72,00KB)

JPEGprzedmiar - droga Biechów.jpeg (80,36KB)

JPEGprzedmiar - droga Śmiłowice.jpeg (43,84KB)

PDF0a. ZAWARTOSC OPRACOWANIA.pdf (22,67KB)

PDF1. D-M-00.00.00 WYMAGANIA OGÓLNE.pdf (166,72KB)

PDF2. D-04.03.01 OCZYSZCZENIE I SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH.pdf (66,25KB)

PDF3. D-05.03.08 NAWIERZCHNIA PODWÓJNIE POWIERZCHNIOWO UTRWALANA.pdf (115,91KB)

PDF4. D-07.08.01 OZNAKOWANIE ROBÓT.pdf (41,65KB)

PDF5. D-01.01.01 ODTWORZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH.pdf (56,60KB)

PDF6. D-04.01.01 KORYTO WRAZ Z PROFILOWANIEM I ZAGĘSZCZANIEM.pdf (55,96KB)

PDF7. D-02.01.01 WYKONANIE WYKOPÓW W GRUNTACH NIESKALISTYCH I - V KATEGORII.pdf (48,78KB)

PDF8. D-04.08.01 WYRÓWNANIE PODBUDOWY MIESZANKAMI MINERALNO - ASFALTOWYMI.pdf (43,88KB)

PDF9. D-05.03.05 NAWIERZCHNIA Z BETONU ASFALTOWEGO.pdf (325,47KB)

PDF10. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU KANALIZACJI DESZCZOWEJ.pdf (99,48KB)

PDF11. SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA DLA KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH.pdf (55,65KB)

PDF12. D-08.05.01 ŚCIEKI Z PREFABRYKOWANYCH ELEMENTÓW BETONOWYCH.pdf (56,26KB)

PDF13. D-05.03.13 NAWIERZCHNIA Z MIESZANKI GRYSOWO - MASTYKSOWEJ _SMA_..pdf (107,53KB)