- Menu BIP
- Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli Gminy Pakosławice
- Zamówienia publiczne
- Zapytania ofertowe
Zapytanie ofertowe - dostawa fabrycznie nowych pomocy i sprzętu dydaktycznego do TiK (technologie informacyjno-komunikacyjne) w ramach projektu: „Na dobry początek-dobra edukacja przedszkolna” RPOP.09.01.03-16-0021/18.
ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE KONKURENCYJNOŚCI z dn. 9.03.2020
Gmina Pakosławice., 48-314 Pakosławice, Reńska Wieś 1
- MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA :
- Siedziba Zamawiającego,
- Strona internetowa Zamawiającego: www.zsprusinowice.edu.pl
- Strona www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA :
Zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego zapytania jest finansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Dostawa fabrycznie nowych pomocy i sprzętu dydaktycznego do TiK (technologie informacyjno-komunikacyjne), w ramach projektu:
„Na dobry początek-dobra edukacja przedszkolna” RPOP.09.01.03-16-0021/18
Zamówienie finansowane jest ze środków publicznych.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2 różny sprzęt komputerowy, 30231320-6 monitory dotykowe, 30213100-6 komputery przenośne.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, iż posiada uprawnienia do wykonania zamówienia.
Wiedza i doświadczenie: warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca oświadczy,
iż dysponuje wiedzą i doświadczeniem do wykonania zamówienia.
Potencjał techniczny: warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, iż dysponuje potencjałem do wykonania zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca oświadczy, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ponadto wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, iż jest w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia i iż nie jest wykluczony
z ubiegania się o zamówienie jako podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub z osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem
i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, w szczególności poprzez:
- uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji,
- pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia albo nie spełnia warunku.
VI. ZAKRES ZAMÓWIENIA
Zamówienie obejmujące dostawę fabrycznie nowych pomocy i sprzętu dydaktycznego do kształcenia TiK (technologie informacyjno-komunikacyjne) – do przedszkoli w Prusinowicach
i Frączkowie; w ramach projektu „Na dobry początek-dobra edukacja przedszkolna” RPOP.09.01.03-16-0021/18 do 2 przedszkoli: (Publiczne Przedszkole w Frączkowie, 48-314 Pakosławice, Przedszkole w Prusinowicach, 48-314 Pakosławice).
VII. WARUNKI REALIZACJI UMOWY
- Termin dostarczenia pomocy do wskazanych przedszkoli wynosi 14 dni (lub mniej – kryterium premiujące) od daty podpisania lub dostarczenia do Dostawcy - w przypadku podpisania poza siedzibą Zamawiającego - umowy. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty prześle Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zawiadomienie na adres e-mail podany w ofercie o zamiarze podpisania umowy. Następnie wyznaczy termin 3 dni roboczych na podpisanie umowy – w siedzibie zamawiającego lub, o ile wybrany oferent wyrazi taką wolę, przesyłając pocztą elektroniczną wzór umowy z prośbą o odesłanie podpisanych 2 egzemplarzy pocztą kurierską/przez posłańca w terminie 3 dni roboczych. Zamawiający przekaże Dostawcy podpisany ze swojej strony egzemplarz umowy pocztą kurierską bezzwłocznie, a termin będzie biegł od dnia dostarczenia umowy Dostawcy. W przypadku niepodpisania umowy przez Dostawcę w terminie wyznaczonych 3 dni, Zamawiający wezwie Dostawcę jednokrotnie za pośrednictwem poczty e-mail na adres podany w ofercie i wyznaczy dodatkowy termin 2 dni roboczych na podpisanie umowy w powyżej opisanej procedurze, a jeżeli wówczas Dostawca nie podpisze umowy, to zamówienie zostanie powierzone oferentowi, którego oferta została oceniona jako kolejna.
- Wszystkie wymienione elementy dostawy muszą byćfabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich, muszą posiadać - tam gdzie wymagane prawem - dopuszczenia, certyfikaty i atesty i posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata.
- Dostawca dostarczy całość zamówienia objętych zamówieniem jednorazowo do każdego
z przedszkoli. Dostawa jest możliwa w dni robocze od 9.00 do 15.00. Zamawiający w terminie 14 dni od zakończenia montażu zweryfikuje jakość dostawy pod względem zgodności parametrów dostarczonych pomocy z parametrami ujętymi w specyfikacji zamówienia. Płatność zostanie wykonana w terminie 7 dni od podpisania protokołu potwierdzającego przyjęcie wolnej od wad, usterek lub innych braków dostawy.
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT
- Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. |
kryterium |
znaczenie w % |
1. |
cena – C |
90 |
2 |
termin dostawy - T |
10 |
|
razem |
100 |
2) Sposób dokonywania oceny ofert:
- zamawiającego wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej zapytaniu ofertowym,
- o wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje największa ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę, liczona wg n/w wzoru arytmetycznego:
CO = C (90%) + T(10%)
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze spośród tych ofert, ofertę z niższą ceną.
3) Sposób obliczania poszczególnych kryteriów:
- – cena usługi będzie oceniana w skali od 0-100 pkt.
Liczba punktów będzie obliczana wg wzoru:
C = N : O x 100
gdzie:
C – cena usługi;
N – cena oferty najtańszej;
O – cena oferty badanej
b) T – termin dostawy:
14 dni – 0 pkt.
10 dni – 50 pkt.
7 dni – 100 pkt.
IX. ZMIANA UMOWY
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia zdarzeń spowodowanych działaniem siły wyższej. Zmiany nie będą zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków, ani naruszać zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.
X. ROZLICZENIA
- Podana w ofercie cena obejmuje wszystkie składniki, podatki, koszty dostawy. Zamawiający zapłaci Dostawcy należność na podstawie otrzymanej faktury w terminie 7 dni od daty podpisania protokołu przyjęcia. Brak jakiegokolwiek elementu dostawy oznacza jej niekompletność i upoważnia Zamawiającego do naliczania kar umownych.
- Dostawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w związku z nienależytym wykonaniem umowy w przypadkach i wysokościach: za opóźnienie w realizacji kompletnej dostawy (kompletnej, tj. obejmującej pełny zakres artkułów objętych specyfikacją)– za każdy dzień opóźnienia 1% wartości umowy.
- Oferent jest związany ofertą 30 dni. Oferent wyraża zgodę na potrącenie kar umownych
z należności za dostawę. - W przypadku opóźnienia dostawy przekraczającego 14 dni, Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia do umowy, a Dostawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu odszkodowanie.
XI. SKŁADANIE OFERT
Oferta składa się z:
1) formularza ofertowego ze odnośną specyfikacją jednostkową
2) oświadczenia o uprawnieniach, wiedzy i doświadczeniu, potencjale i niepodleganiu wykluczeniu
Oferty należy dostarczyć osobiście bądź pocztą/kurierem do dnia 17 marca 2020 do godziny 10.00 na adres:
Gmina Pakosławice, 48-314 Pakosławice, Reńska Wieś 1.
Strony formularza oferty oraz wszystkich załączników muszą być ponumerowane i parafowane przez składającego ofertę. W kolumnie „szczegółowa specyfikacja” należy wpisać parametry techniczne oferowanych pomocy (porównywalne z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia).
XII. W SPRAWIE ZAMÓWIENIA informacji udziela Artur Kowalski – tel. 531 888 707
Szczegolowy opis przedmiotu zamowienia pomoce dydaktyczne.doc (91,00KB)
Formularz ofertowy pomoce(1).doc (79,00KB)
Oświadczenie pomoce dydakt..doc (85,00KB)