Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze urzędnicze ds. zadań obronnych i zarządzania kryzysowego, sportu i ochrony przeciwpożarowej

Wójt Gminy Pakosławice ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Pakosławice Reńska Wieś 1, 48-314 Pakosławice

1. Nazwa stanowiska i wymiar etatu

Stanowisko urzędnicze ds.  zadań obronnych i zarządzania kryzysowego, sportu i ochrony przeciwpożarowej.
– cały etat, miejsce wykonywania pracy: Urząd Gminy Pakosławice, Reńska Wieś 1, 48- 314 Pakosławice

2. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • wymagany staż pracy min. 5 lat z tego minimum 3 lata w administracji,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia umożliwiający pełnienie obowiązków,
  • znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa pożarowego, zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej, sportu, współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz przepisów dotyczących wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:

  • wysoka kultura osobista,
  • odporność na stres,
  • zdolności analityczne i umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows oraz pracy z programami z pakietu MS Office,
  • mile widziane opinie i referencje w poprzednich miejsc pracy,
  • dokumenty potwierdzające dodatkowe umiejętności lub wykształcenie.

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

A. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i sportu oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi a w szczególności :

  • opracowywanie planów rozwoju sportu, kultury fizycznej i rekreacji,
  • nadzorowanie i koordynowanie działalności placówek sportowych i rekreacyjnych,
  • podejmowanie przedsięwzięć na rzecz rozwoju placówek upowszechniania sportu i rekreacji,
  • prowadzenie ewidencji tych placówek,
  • inicjowanie działań zmierzających do rozwoju społecznego ruchu kultury fizycznej,
  • współpraca z organizacjami i stowarzyszeniami oraz organizacjami sportu, kultury fizycznej i rekreacji a w szczególności w zakresie dokumentacji trybu udzielania, rozliczania i zwrotów dotacji,
  • nadzór merytoryczny nad sprawami finansowymi w podległych placówkach i Gminnym Zrzeszeniu LZS,
  • współudział w planowaniu finansowym współorganizowanie imprez sportowych o charakterze masowym,
  • współorganizowanie imprez sportowych o charakterze regionalnym,
  • nadzór nad zapewnieniem przez organizatorów porządku i bezpieczeństwa na wszelkich imprezach sportowo-rekreacyjnych,
  • wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprezy masowej,
  • przygotowywanie i prowadzenie kwalifikacji wojskowej,
  • udział w kwalifikacji wojskowej,
  • prowadzenie czynności wyjaśniająco-poszukiwawczych wobec osób o nieuregulowanym stosunku do służby wojskowej,
  • wykonywanie zadań wynikających z trybu doręczania kart powołania i rozplakatowania obwieszczeń o stawieniu się osób do czynnej służby wojskowej,
  • współdziałanie z organami wojskowymi,
  • planowanie i realizacja zadań obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych
  • prowadzenie magazynu sprzętu OC,
  • nakładanie na mieszkańców obowiązku wykonania świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronności kraju
  • zadania z zakresu akcji kurierskiej,
  • prowadzenia spraw związanych z działalnością służby zdrowia i ochroną zdrowia w Gminie Pakosławice,
  • opracowanie i aktualizacja Planu przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa.

B. W zakresie ochrony przeciwpożarowej:

  • wykonywanie zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej, wynikających z obowiązujących aktów normatywno-prawnych,
  • zgłaszanie organom gminy potrzeb rzeczowych i finansowych w zakresie zapewnienia jednostkom ochotniczym straży pożarnych: środków alarmowania i łączności, pomieszczeń,  wyposażenia, sprzętu, urządzeń przeciwpożarowych, odzieży specjalnej i umundurowania oraz materiałów niezbędnych do konserwacji, eksploatacji i naprawy, środków transportowych do akcji ratowniczych i ćwiczeń,
  • współdziałanie z odpowiednimi stanowiskami pracy urzędu i jednostkami organizacyjnymi w zakresie remontów strażnic i stanowisk poboru wody,
  • sprawowanie nadzoru nad działalnością statutową  OSP,
  • prowadzenie spraw zakupu i rozliczanie paliwa,
  • rozliczanie kart drogowych kierowców OSP,
  • rozliczanie godzin pożarowych członków OSP biorących udział w akcjach ratowniczych,
  • ubezpieczanie strażaków ochotniczych straży pożarnych  oraz samochodów pożarniczych OSP,
  • nadzór nad szkoleniami członków OSP,  
  • nadzór nad badaniami lekarskimi (podstawowymi i specjalistycznymi) strażaków.

C . W zakresie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych:

  • wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz przesyłanie informacji do CEIDG,
  • załatwianie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w szczególności ewidencja analityczna wpłat za zezwolenia w rozbiciu na poszczególnych kontrahentów oraz sprawozdawczości w tym zakresie,
  • prowadzenie spraw związanych z cofaniem i wygaszaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • przygotowywanie propozycji do określenia dni, godzin otwierania oraz zamykania placówek handlu detalicznego zakładów gastronomicznych i usługowych,
  • prowadzenie rejestrów wydawanych zezwoleń,
  • pobieranie i naliczanie opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych,
  • prowadzenie oraz udział w kontrolach działalności placówek prowadzących handel detaliczny oraz placówek gastronomicznych,
  • współpraca z Komisją Alkoholową oraz organami ścigania w sprawach nielegalnej sprzedaży alkoholu,
  • występowanie do organów ścigania i organów sądowych z wnioskami o ukaranie winnych popełnionych czynów,
  • prowadzenie ewidencji innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie

 5. Wykaz wymaganych dokumentów:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  •  kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i uprawnienia zawodowe,
  • kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • oświadczenie o posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • kserokopia dowodu osobistego,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoba wybrana w naborze zobowiązana będzie do przedłożenia w ciągu  jednego miesiąca od rozstrzygnięcia konkursu aktualnego  zaświadczenia z KRK),
  • w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pakosławice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%, w związku z powyższym osoby, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 roku poz. 902) przedstawiają kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie  swoich danych osobowych dla potrzeb przeprowadzenia konkursu w Urzędzie Gminy Pakosławice zgodnie z wymogami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( tj.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm. ).

6. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Pakosławice, pok. nr 5 lub przesłać w terminie do dnia 16 stycznia 2017 roku do godz. 10:00 na adres: Urząd Gminy Pakosławice Reńska Wieś 1, 48-314 Pakosławice, z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko urzędnicze”. Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku wysłania dokumentów listem poleconym, o złożeniu w zakreślonym terminie decyduje data wpływu do siedziby Urzędu Gminy. Otrzymanych dokumentów nie odsyłamy.
Informacja o wstępnej weryfikacji oraz wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pakosławice (www.bip.pakosławice.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pakosławice.

 

                                                                                                                                         Wójt Gminy Pakosławice

                                                                                                                                                Adam Raczyński

 

Dokumenty do pobrania:

PDFOgłoszenie o naborze.pdf (1,58MB)

DOCkwestionariusz osobowy.doc (32,50KB)